Sfaturi pentru a atinge o linie a taliei subțire mai bună și perfectă

A avea exces de greutate în jurul taliei este dăunător în multe feluri. Dacă aveți grăsime în zona abdominală, riscați să apară boli cronice, inclusiv colesterolul ridicat și diabetul de tip II. Durerea din partea inferioară a spatelui poate crește din cauza greutății suplimentare care trage pelvisul înainte. În afară de efectele fizice, nivelul de încredere în tine poate fi, de asemenea, redus. O modalitate bună de a realiza talia subțire este exercitarea regulată și consumul unei alimentații echilibrate sănătoase.

Mananca snacksuri

Să mănânci snacksuri nu este la fel de rău cum s-au gândit majoritatea dintre voi. A lua gustări în fiecare zi vă poate ține foamea sub control și vă va face cu siguranță mai puțin probabil să mâncați prea mult la ora mesei.

Cheia este să păstrezi astfel de gustări suficient de mici pentru a-ți elimina foamea. O opțiune rapidă și sănătoasă pentru gustare este un măr cu 5-10 migdale.

Alegeți alimentele cu înțelepciune

Felul de mâncare pe care îl mănânci trebuie abordat în mod corespunzător. Ar trebui să mâncați alimente bazate pe dieta dvs., iar aceste alimente trebuie să fie alimente cu densitate redusă de energie. Cantitatea de calorii pe care o au alimentele per volum este cunoscută sub denumirea de densitate energetică.

Trebuie evitate alimentele cu o densitate energetică ridicată, inclusiv cheesecake, coaste și cartofi prăjiți. Dar mai degrabă, mâncați unele alimente cu densitate energetică scăzută, inclusiv carne slabă, legume, fructe, produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi, pește și cereale integrale.

Faceți antrenament cardiovascular

Exerciții cardiovasculare, inclusiv antrenament eliptic, ciclism și alergare ard calorii și produc deficit caloric în organism. Cel mai vital lucru este să faci exerciții fizice în mod regulat și să faci ceva ce îți place.

Exercitarea regulată

Potrivit experților, este recomandat să obțineți 60-90 de minute de activități fizice 5 zile pe săptămână pentru cele mai bune rezultate de pierdere în greutate. Acumulează de data aceasta mici jocuri efectuate în întreaga zi, dacă este mai convenabil.

Fiți întotdeauna atenți când vine vorba de lichide

Caloriile în exces din lichide se adaugă la fel ca și caloriile din alimente. Băuturile care includ bere, pumn de fructe, sifon, cafele pentru desert, vin și slushies sunt greu de calorii și trebuie eliminate atunci când reduceți mărimea taliei. Apa este o opțiune bună, deoarece nu conține nicio cantitate de calorii, hidratează corpul unuia și ajută la eliminarea toxinelor. De asemenea, trebuie să beți un pahar de apă înainte de masă pentru a vă micșora pofta de mâncare.

Luați în considerare antrenamentul de forță

O parte importantă a reducerii taliei subțiri este antrenamentul de forță. Dacă ridicați greutăți, puteți construi mușchi. Prin adăugarea mușchilor, vă puteți îmbunătăți ratele metabolice și arde caloriile într-un interval de timp de 24 de ore. A face un antrenament cu tot corpul este cel mai bun pariu pentru a viza cât mai mulți mușchi. Faceți exerciții, inclusiv presă de umăr, prese de banc, extensii de triceps, rânduri îndoite, ghemuțe și bucle de răsucire. 2 – 3 sesiuni de antrenament săptămânal sunt suficiente.

Nu uita să îți tonifiezi linia taliei

Mai degrabă decât să faci un exercițiu anume de fiecare dată, fă diferite exerciții cu diverse modele de mișcare pentru a lucra complet zona taliei. Nu va provoca mai multe pierderi de grăsime, dar va strânge și vă va tonifica talia după ce pierdeți în greutate. Efectuați exerciții, incluzând zgârieturi în sens invers, manevre de bicicletă, ridicări ale picioarelor agățate, crestături și extensii ale spatelui. Obțineți 3-4 săptămâni de antrenament săptămânal.

Citiți următoarele articole: